דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העברת דירה 

מאת    [ 06/04/2010 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 2119 פעמים ]

 

כאשר מחפשים שירות הובלות לצורך העברת דירה דומה כי  השאלה, האם לחברה יש ניסיון בהעברת דירה היא מיותרת, מאחר ש – זו היא הנחת העבודה – חלק הארי של  ההובלות

 שאותן מבצעות חברות ההובלה, הוא העברת דירה. ובכל זאת – גם אם יש  מקום וטעם להסיר צל-צלו של  אחרון הספקות הקטנים המטרידים אתכם, תמיד עדיף לשאול.

 

חשוב לוודא כי החברה  שאת שירותיה המקצועיים  אתם מבקשים לשכור לצורך העברת דירה מבצעת לא רק  את ההובלה אלא אף את אריזת התכולה בבית שאותו עוזבים, פריקתה וסידורה בבית שאליו עוברים. הוספת כל מרכיב או, לחלופין, גריעתו באה לידי ביטוי בעלות של העברת דירה.

 

כאשר אתם מתכוננים ונערכים לקראת העברת דירה חשוב לברר, האם החברה שעמה אתם עתידים לערוך את חוזה ההעברה מצוידת בצידו המאפשר לה להרים משאות לדירה המצויה בקומה גבוהה בבניין דירות. כאשר ההעברה מחייבת פירוק והרכבה של רהיטים, חשוב לוודא שברשות  החברה מצויים ( או שעמה עובדים ספקי שירות חיצוניים) אנשי  מקצוע, אשר ניתן לסמוך עליהם שבמהלך עבודתם לא ייפגם הריהוט היקר.

 

העברת דירות אינה בהכרח מבצע של "פעם בחיים", אבל היא גם אינה מעשה  שבשגרה. חשוב להקפיד על כל הפרטים הקשורים במבצע העברת דירה החל בקביעת מועד ההעברה וכלה בגובה הטיפ המקובל למבצעי ההעברה. זכרו: מדובר ברכוש היקר לכם ביותר. לא בכדי נאמר כי " ביתו של אדם הוא מבצרו". כאשר יש רצון או צורך להעתיק את המבצר, יש לשמור מכל משמר על שלמות מרכיביו ותכולתו. יש דברים שמתפקידכם להקפיד עליהם: כגון השארת תכשיטים וחפצים יקרי ערך רגשי בידיכם והעברתם במו ידיכם.

 

כאשר אתם מחפשים שירות של העברת דירה אתם  יכולים לקבל  הצעות מחיר מחברות הובלות אחדות.  רבות מהן שולחות טופס, שבו  יש אפשרות לפרט את  סוג התכולה, לרבות פריטים חריגים בגודלם.

 

טיפ חשוב שעשוי לסייע לכם  להקל עליכם ועל המובילים בתהליך העברת דירה הוא סימון על האריזה את  המיקום ( החדר או הפינה) שבו עליכם לפרוק אותם בדירה החדשה. סימון עשוי לחסוך זמן ולמנוע מאמצים מיותרים.

 

לפני העברת דירה והשלבים השונים בעיצומה הם זמן מתאים מאין כמוהו "לעשות סדר", להיפטר מחפצים שונים,  ו... להיווכח כמה חפצים שאין לכם כל צורך ואתם לא עושים בהם כל שימוש הצטברו במשך השנים, תחובים במקומות שונים, סמויים מן העין, בדירה שאותה אתם עוזבים.   בשעה טובה!

 

מקס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב